Paintball elektroniczny

Opis sprzętu

Laser tag, zwany też elektronicznym paintballem, jest to kompletny system do gry drużynowej, znanej graczom komputerowym jako strzelanki. Każdy gracz zostaje wyposażony w kamizelkę taktyczną zawierającą czujniki trafień i mikroprocesor. Czujniki, rozmieszczone na brzuchu, ramionach, plecach pozwalają z dużą precyzją rejestrować trafienia. Dodatkowo system różnicuje moc trafień. Strzał w brzuch to nie to samo, co postrzał w ramię.

Kamizelki taktyczne pozwalają też na identyfikację zawodników. W ciemnym labiryncie dość łatwo o przypadkowy postrzał członka swojego zespołu. W zależności od trybu gry, dzielimy graczy na drużyny, a każdej z nich przypisujemy odrębny kolor. Oczywiście, kamizelki „informują” nas, za pomocą wmontowanych głośników i świateł o przebiegu gry i trafieniach.

Broń – to oczywiście element kluczowy rozgrywki. Karabinek automatyczny UZI i karabin M3 zapewniają wiele emocji. Wykonane z aluminium, wyposażone w „laserowy” celownik, dają nam wrażenie posiadania realnej broni. Jeżeli do tego dołożymy fakt, że po trafieniu przeciwnika, eliminujemy go z rozgrywki (gasimy jego kamizelkę i blokujemy karabin), wrażenie jest naprawdę duże.

Należy też pamiętać, że mamy ograniczoną ilość amunicji w magazynku. Musimy więc przeładowywać, a  i ilość magazynków również może być ograniczona. Mamy możliwość przełączania się pomiędzy rodzajami amunicji i trybem strzałów (serie z automatu, strzały pojedyncze, czyli snajperskie, shotgun). Każda amunicja i tryb strzałów mają swoje mocne i słabe strony. Jedne mają dużą moc rażenia i słabą celność, inne wręcz odwrotnie. W ciasnych pomieszczeniach lepiej użyć……. Ale tego zdradzać nie będziemy. Przekonajcie się sami.

Jednostka centralna, składająca się z koncentratorów i oprogramowania komputerowego pozwala nam na niemal dowolne ustalenie rozgrywki, a po walce dogłębną analizę naszych poczynań. Dzięki niej wiemy, ile razy zostałem trafiony, a ile razy sam trafiłem. Wiemy, gdzie otrzymałem trafienia, ile i jakiej amunicji zużyłem, ile naboi posłałem w przeciwnika, a ile w powietrze. Wszystko czego dusza zapragnie. Na koniec wydruk statystyk lub wysłanie ich na e-maila. To drobnostka.

Areny

Wejdź na wybraną arenę LaserCamp, a znajdziesz tam wszystko, czego potrzeba do ekscytującej zabawy. Wybierz swoją arenę.

A1

Znajdziesz tu zakamarki miejskich uliczek, na co dzień urocze, z niezliczoną ilością pomieszczeń. Dają one elektronicznym strzelcom doskonałą możliwość przeprowadzenia akcji w stylu: raz, dwa i bomba. Jeszcze „świeży”, dymiący po wypadku samochód, to doskonała osłona podczas szturmu na mocno obsadzony bunkier. Mroczny labirynt, to pole do pojedynków jeden na jeden, gdzie liczy się refleks i pewne oko, a błyskawiczny headshot daje niezapomniane przeżycia.

Ta arena charakteryzuje się dużą szybkością. Dużo ciasnych przejść i korytarzy. Przygotuj swój refleks.

Maksymalna liczba jednocześnie grających – 10 osób.

A2

Arena labiryntów i świateł. Jej zaletą jest bezpieczeństwo. Na tej arenie nie znajdziesz wysokich elementów, schodów i trudnych przejść. Doskonale nadaje się do spokojniejszej gry. Z tego powodu polecamy ją dla początkujących oraz dla mniejszych dzieci. Na tej arenie nie realizujemy skomplikowanych scenariuszy.

Maksymalna liczba jednocześnie grających – 10 osób.

A3

Nasza najnowsza arena – czyli wojskowe klimaty. Przygotuj się na walkę w czołgu i na wieżach strzelniczych. Marzenie snajperów – widok stąd przyprawia o drżenie serca przeciwnika biegnącego pod spodem. Składnica wojskowa – być może to tam uda nam się uzupełnić brakująca amunicję. Okopy, tajne przejścia…..

Arena z wieloma przeszkodami, ale także z przestrzenią. Doskonała na zmagania oparte na strategii i planowaniu.

Maksymalna liczba jednocześnie grających – 10 osób.

 

Wszystkie areny są zaprojektowane specjalnie pod kątem doskonałej strzeleckiej zabawy. Nie mniej jednak ważnym elementem branym pod uwagę podczas ich projektowania było bezpieczeństwo użytkowników. Każdy element konstrukcyjny jest stabilny i pozbawiony ostrych elementów, przez co duzi i mali użytkownicy mogą czuć się bezpiecznie. Przed wejściem na arenę prosimy jednak każdego użytkownika o zapoznanie się z regulaminem. Warto wiedzieć, że karabin czy ściana są twardymi przedmiotami, a szarżując bez opamiętania nakręcani adrenaliną możemy zrobić sobie i komuś krzywdę.

Scenariusze

System Zoltar używany w LaserCamp pozwala ze sporą swobodą ustalać zasady rozgrywek. Dzięki temu możemy odtwarzać scenariusze zaczerpnięte z filmów czy gier komputerowych.

Team deathmatch – czyli walka zespołów

Dzielimy grających na dwie drużyny, które rywalizują ze sobą. W najpopularniejszej formie trafiony przeciwnik zostaje wyłączony z gry na określony czas, np. 10 sekund, a następnie wraca do gry. Wygrywa drużyna, która zaliczy sumarycznie największą ilość trafień lub ma najlepszy stosunek trafień do zestrzeleń. Ale uwaga, nie strzelajmy do członków własnej drużyny, bo bezwzględny system naliczy punkty karne.

Deadmatch – czyli każdy na każdego

To opcja dla zaawansowanych lasercampowców. Tutaj nie możemy liczyć na partnera, a przeciwnik kryje się za każdym rogiem. Strzelamy do wszystkiego co się rusza i wygrywamy. Należy tylko uważać na zapasy amunicji, bo mogą się szybko wyczerpać, a wtedy poczujemy się jak bezbronna kaczka.

Base respawn – czyli życie w bazie

To odmiana scenariusza team deathmatch. Tak jak poprzednio, dzielimy się na drużyny. Ale gdy zostaniemy trafieni, nie odradzamy się automatycznie. Po kolejne życie musimy wrócić do swojej bazy. To całkowicie zmienia sposób gry. Okazuje się, że trzeba chronić swoją bazę, gdyż zajęta na stałe przez przeciwników, praktycznie oznacza eliminację.

Amoload container – czyli „no amo no life”

Kolejna odmiana podstawowych scenariuszy gry – team deathmatch, deadmatch i base respawn. Okazuje się, że tym razem nasz zbrojmistrz zawiódł i mamy ograniczoną ilość amunicji. Na szczęście na arenie rozmieszczone są kontenery z amunicją, gdzie możemy się nieco doładować. Problem w tym, że o tych miejscach wiedzą też przeciwnicy i mogą tam na nas czekać.

Uwolnij zakładnika – czyli terroryści i cała reszta

Scenariusz dobrze znany komputerowym graczom CS-a. Drużyna antyterrorystów ma za zadanie odbić zakładnika. Terroryści bronią się zaciekle. W tym scenariuszu trzeba doskonale znać arenę i mieć precyzyjny plan działania. Wybrać stopniową eliminację TT, czy też przeprowadzić śmiały rajd na bazę TT nie licząc się zbytnio ze stratami w zespole?

- formularz kontaktowy -

napisz do nas

- kontakt -

kontakt

Adres: Piaseczno
ul. Puławska 38/40
Telefon: (+48) 660 62 00 99
EMail: arena@lasercamp.pl
AktualnościCennikKontakt